Friday, February 18, 2005

Anybody recognize this?

"Das Erhalten hinter den Strassensperren, die durch meinen Gesichtspunkt verursacht werden, ist NOCH ein Kampf fuer mich in etwas Bereichen; Ich betrachte Sachen wie Astrologie und numerology, z.B., und meine sofortige Reaktion ist ", ein was fuer Buendel Unsinn"... aber ich pflegte, den an Animism zu denken auch bis ich las, was Brian Goodwin auf dem Thema sagen musste (sehen Sie meinen Pfosten von 3-16-04), und ich wuerde vermutlich denken, dass in Geist und psychischen Faehigkeiten, wenn ich sie nicht fuer mich erfahren hatte, also mir AUSKENNEN Sie, dass ich versuchen muss, dieser Art von Sachen eine angemessene Erschuetterung zu geben. ALLES, dem ein erhebliches # der Leute glauben ueber, wie das Universum Notwendigkeiten bearbeitet, eine angemessene, objektive Wahrscheinlichkeit zu erhalten, sein Material zu zeigen; die Wahrheit, ist schliesslich wahrscheinlich, unglaublicher zu sein, als irgendwelche von uns sich vorstellen."

"Getting past the roadblocks caused by my point of view is STILL a struggle for me in some areas; I look at things like astrology and numerology, for example, and my immediate reaction is "what a bunch of nonsense"... but I used to think that about animism, too, until I read what Brian Goodwin had to say on the subject (see my post of 3-16-04), and I'd probably think that about spirits and psychic abilities if I hadn't experienced them for myself, so I KNOW I need to try to give these sorts of things a fair shake. ANYTHING that a substantial # of people believe about how the universe works needs to get a fair, objective chance to show its stuff; the truth, after all, is likely to be more unbelievable than any of us imagine."

All right, I was playing with Omni's Babblefish. I thought the translation was quite good.

It's rather irritating to me that Blogger can't handle umlauts and s-tsets. The preview function show them perfectly. And LibertyBob, notepad didn't show me anything either.